ΣΠΟΥΔΕΣ | 2002-2007 Διδακτορική διατριβή στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ. 2000-2002 Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Πολιτική Επιστήμη και Κοινωνιολογία, ΕΚΠΑ. 1995-1999 Πτυχίο Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία ΕΚΠΑ. |
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΘΕΣΗ/ ΤΜΗΜΑ/ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ | Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό (ΕΔΙΠ) - Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης (ΠΕΔΔ), ΕΚΠΑ. |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ | Διδακτικής Επάρκειας |
ΤΗΛΕΦΩΝΟ | 210 368 8959 |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ / ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ | gepapa@pspa.uoa.gr |
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ | Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης |
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ | 1. Υποστήριξη του Τομέα Κοινωνικής Θεωρίας και Κοινωνιολογίας (2014 έως σήμερα). Τμήμα ΠΕΔΔ, ΕΚΠΑ. 2. Υποστήριξη εργαστηρίου Μελέτης Ελληνογερμανικών Σχέσεων (έως το 2018). Τμήμα ΠΕΔΔ, ΕΚΠΑ. 3. Συμμετοχή σε επιτροπές της Σχολής ΟΠΕ και του ΠΕΔΔ (έως σήμερα). Τμήμα ΠΕΔΔ, ΕΚΠΑ. 4. Συνεργασία με το ΠΜΣ «Πολιτική Επιστήμη και Κοινωνιολογία (συνέδρια, σεμινάρια). Τμήμα ΠΕΔΔ, ΕΚΠΑ. |
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ | Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Εκπαίδευση και Ιδιότητα του πολίτη, Εκπαίδευση και δημοκρατία, Διδακτική των Κοινωνικών Επιστημών. |
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ | 1. Γ. Παπαδοπούλου, «Διεπιστημονικότητα και διδακτική των κοινωνικών επιστημών» στο Η διεπιστημονικότητα ως γνωστική, εκπαιδευτική και κοινωνική πρόκληση, Πρακτικά 5ου Διεθνούς συνεδρίου ΙΑΚΕ, Ηράκλειο 5-7 Απριλίου 2019, τόμος Α’. https://iake.weebly.com/praktika2019.html 2. Βαλντέν, Ρ., Κιουβρέκης, Ι., Μπόγρης, Α., Παπαδοπούλου, Γ., Τσιλίκας, Ι., Χατζηγιαννίδη, Α. – Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων (2017) «Ενισχύοντας τη διεθνοποίηση στην ανώτατη εκπαίδευση: Οδηγός διαδικασιών και εργαλείων – προτάσεις Greece Exploring Advanced Recognition in Higher Education – GEAR (577798-EPP1-2016-1-EL-EPPKA3-BOLOGNA), Δεκέμβριος 2017. 3. Βαλντέν, Ρ., Κιουβρέκης, Ι., Μπόγρης, Α., Παπαδοπούλου, Γ., Τσιλίκας, Ι., Χατζηγιαννίδη, Α. – Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων (2017) «Ανίχνευση των διαδικασιών αναγνώρισης για την ενίσχυση της κινητικότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση – GEAR Διερεύνηση και αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης Greece Exploring Advanced Recognition in Higher Education – GEAR. 4. Μπούσιος, Σ., Παπαδοπούλου, Γ., Βακερλής, Γ. «Η χρήση της ψηφιακής, μαθησιακής πλατφόρμας Blackboard: κριτική περιγραφή της εφαρμογής της στην τάξη», 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», Πάτρα 28-30/4/2011 (Πρακτικά Συνεδρίου). http://www.etpe.gr/files/proceedings/27/1305149291_2-1145.pdf 5. Ντελίκου, Μ., Παπαδοπούλου, Γ., Τσακμάκη, Μ. (2005). Οι εννοιολογήσεις των μαθητών για τη δημοκρατία, την ιδιότητα του πολίτη, το ρόλο του κράτους και τους μετανάστες. Στο Κοντογιαννοπούλου-Πολυδωρίδη, Γ. (επιμ.) Η Δημοκρατία, ο πολίτης και οι ‘άλλοι’ . Gutenberg, Αθήνα. |