Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Τμήμα Κοινωνιολογίας

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ

ΣΠΟΥΔΕΣ

2022-2024: Μεταδιδακτορική έρευνα, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (Δράση ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.). 

2016-2020: Διδακτορική διατριβή, Τμήμα Κοινωνιολογίας, Manchester Metropolitan University. (Υποτροφία, Ίδρυμα Ωνάση). 

2011-2013: ΠΜΣ Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας με Διεθνή Προσανατολισμό, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. 

2007-2011: Πτυχίο, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΘΕΣΗ/ ΤΜΗΜΑ/ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Εντεταλμένος Διδάσκων

Επιστημονικό Πεδίο «Επικοινωνία και Κοινωνία»

Τμήμα Κοινωνιολογίας

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 

ktheodoridis[at]soc.uoa[dot]gr

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Κοινωνία, ΜΜΕ και Κοινή Γνώμη

Πολιτική Επικοινωνία 

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Επικοινωνία και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Ψηφιακός Πολιτισμός

Νεανικές Κουλτούρες

Κοινωνιολογία της Κατανάλωσης

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ

Θεοδωρίδης, Κ. (Επιμ.) (2024). Κατανάλωση, νεολαία και ψηφιακά μέσα: Κοινωνιολογικές και πολιτισμικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Νήσος.

Theodoridis, K., & Miles, S. (2024). Uncommon biographies: How social media provides young people with an experiential realm. Στο J. Chesters (Επιμ.), Research Handbook on Transitions into Adulthood (σελ. 237-249). Edward Elgar Publishing.

Miles, S. (2023). Η Κοινωνία της Εμπειρίας: Η Επανεκκίνηση του Καταναλωτικού Καπιταλισμού (Κ. Θεοδωρίδης, Επιμ. - Κ. Γούλα, Μτφ.). Αθήνα: Πεδίο. (έτος έκδοσης πρωτοτύπου 2021).

Theodoridis, K., & Miles, S. (2019). Young people and consumption: The changing nature of youth consumption in an era of uncertainty and digital experience. Στο F.F. Wherry & I. Woodward (Επιμ.), Handbook of Consumption (σελ. 253-268). New York: Oxford University Press.