ΣΠΟΥΔΕΣ | 2002: University of Durham- UK, Τμήμα Ανθρωπολογίας, Διδακτορικό (Ph.D.). Τίτλος διατριβής: «Κοινωνική μνήμη και εθνική ταυτότητα: Οι παραστάσεις αρχαίου ελληνικού δράματος ως αναμνηστήριες τελετές». 1993: University of Durham-UK, Τμήμα Ανθρωπολογίας, Master of Arts στην Κοινωνική Ανθρωπολογία. 1992: Πανεπιστήμιο Κρήτης, Φιλοσοφική Σχολή, Πτυχίο Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας, Τομέας Αρχαιολογίας - Ιστορίας Τέχνης. |
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΘΕΣΗ/ ΤΜΗΜΑ/ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ | Μόνιμη επίκουρη καθηγήτρια ανθρωπολογίας της επιτέλεσης στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ | Εθνομουσικολογίας και Πολιτισμικής Ανθρωπολογίας |
ΤΗΛΕΦΩΝΟ | 210 7277581 |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ / ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ | |
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ | Τμήμα Κοινωνιολογίας: - Κοινωνική και πολιτισμική ανθρωπολογία - Μέθοδοι και τεχνικές της ποιοτικής έρευνας (συνδιδασκαλία)
Τμήμα Μουσικών Σπουδών: - Πολιτισμική και μουσική ανθρωπολογία Ι - Μουσικές ταυτότητες και διαδικτυακή εθνογραφία - Επιτέλεση και ψηφιακές τεχνολογίες - Πολιτισμική και μουσική ανθρωπολογία II - Εθνογραφικές προσεγγίσεις των επιτελεστικών τεχνών |
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ | Τμήμα Κοινωνιολογίας : - Μέλος της Προσωρινής Γενικής Συνέλευσης - Σύμβουλος Καθηγήτρια Προσβασιμότητας |
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ | Επιτελεστικές τέχνες (θέατρο, μουσική, performance art), δημοφιλής κουλτούρα, πολιτικές της μνήμης, μετανθρωπισμός και ψηφιακές τεχνολογίες |
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ | Βιβλία 2022 (επιμ.). Ψηφιακές τεχνολογίες και τέχνες. Θεσσαλονίκη: Ροπή. ISBN: 978-618-5289-72-0 2016. ‘Το σάουντρακ της ζωής μας’. Σύγχρονα θέματα στη μελέτη της δημοφιλούς μουσικής. Αθήνα: Παπαζήσης. ISBN13: 9789600232295 2010. «…γιατί κυλά στο αίμα μας». Από το αρχαίο δράμα στο φλαμένκο: Επιστρέφοντας την ανθρωπολογία στο πεδίο της εμπειρίας. Αθήνα: Κριτική. (συν-συγγραφέας) ISBN13: 9789602186725
Άλλες δημοσιεύσεις 2022. «Ψηφιακή δυνητικότητα και η νοσταλγία του παραδείσου». Στο Δ. Καταπότη (επιμ.), Black Mirror. Ο μαύρος καθρέφτης της ψηφιακότητας. Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη (351-366). (με τον Μανώλη Πατηνιώτη) 2022. «Επιτέλεση, μουσική και χρόνος. Μερικές σκέψεις για την ψηφιακή ‘ζωντανότητα’». Αυτόματον 1(2): 35-57. https://doi.org/10.12681/automaton.29877 2020. «Performance as shared mindfulness». The Journal of Performance and Mindfulness, 2(2). https://doi.org/10.5920/pam.683 2018. Ψηφιακή επιτέλεση και μετανθρωπιστική ανθρωπολογία. Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών, 150: 37-76. http://dx.doi.org/10.12681/grsr.17954 2013. “ ‘Stay in Synch!’ Performing cosmopolitanism in an Athens festival”. Dancecoult. Journal of Electronic Dance Music Culture 5(2): 131-151. DOI:10.12801/1947-5403.2013.05.02.07 2005. “Photographing the ‘other’: Immigrants and new images of the Greek ethnic ‘self’”. Visual Anthropology 18(5): 439-456. https://doi.org/10.1080/08949460500297356 2002. “Social memory and ethnic identity: Ancient Greek drama performances as commemorative ceremonies”. History and Anthropology. 13(2): 113-137. https://doi.org/10.1080/0275720022000001200 |